Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

Agility på riktigt :)

Av simbabimba - 24 juni 2013 20:38

Idag var jag och barnen på hundklubben och tränade agility på riktigt. Tidigare har vi kört en hel del i trädgården och inne, nu ökade vi svårigheten för Simba. Det var dock inga andra hundar där vilket var bra så vi kunde få enbart positiva upplevelser där. Det fick vi verkligen, super skoj!

Lägger upp lite bilder när Simba tränas med barn, det går väldigt bra han leker och busar med dem.

Jag fortsätter berika allt jag kan för hundarna. Maten serveras i stort sätt alltid på krångligt vis :)

 
 
Ingen bild

Anders

26 juni 2013 07:12

Fina bilder!! Ja han ser ut att må gôtt Simba med allt bus och uppmärksamhet som han får. Typiskt honom att krypa under sängen och lägga sig när han tagit/fått något som han vill ha för sig själv. Ser ut som en tub med skinkost som han "satt tänderna i" också..... mmmmm va smaskigt den smaken känner jag igen!! :D

simbabimba

1 juli 2013 23:29

Ja han är smart :) det är ingen annan hund som kommer under sängen förutom Pixie men hon struntar i att försöka ta något av honom. Det är dock inga problem för mig att ta något av honom under sängen, han vaktar det inte. Men det har han inte gjort hos er heller vad jag förstått :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simbabimba - 28 september 2013 15:29


Simba är hemma och sååååå lycklig över att träffa husse och matte, de äldre ;) Rehabiliteringen. Har gått bra och Simba är en balanserad kille som klarar hundmöten fint. Han gick tillbaka i gamla beteenden när vi kom hem till honom, men idag (2:...

Av simbabimba - 18 september 2013 18:50

Vi var iväg till en annan stad. Simba var lugn och följsam. Vi hade flera hundmöten som var lugna och han gick och tittade på mig. Han vet du var tryggheten finns :) En farbror vi mötte släppte ut sin hund i flexikoppel, nör den var en halv meter i...

Av simbabimba - 11 september 2013 21:23

Jag har legat sjuk sen i torsdags. Jag mår fortf dåligt men tog mig up 45 min med Pixie och simba nu på kvällen. Han var lite mer på spänn i början, men slappnade av efter bara 10 min. I början på promisar gör jag saker med hundarna för att göra ...

Av simbabimba - 5 september 2013 22:32


Är man bästa vänner så delar man allt ?

Av simbabimba - 5 september 2013 22:31

Är man

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards